תוכנית עסקית לשירותי בריאות ביתיים

תקציר מנהלים – הזדמנות

בעיה

יש צורך משמעותי בשירותי בריאות ביתיים איכותיים ובשירותים חברתיים באזור דרום מזרח קנזם ארה"ב, ואנו מאמינים כי על ידי העסקת צוותים מוכשרים ומשכילים ומספקים להם ניהול מסודר ומגיב, אנו יכולים להפוך לסוכנות הבריאות / שירותי הרווחה הביתית הנבחרת ביותר בדרום מזרח קנזס.

פתרון

"שירותי בריאות ויטלנד" מציעים שילוב ייחודי של שירותי בריאות ביתיים מובילים ושירותים חברתיים מבוססי קהילה בדרום מזרח קנזס.

השוק

בסיס הצרכנים של שירותי בריאות ויטלנד (שירותי בריאות ביתיים) יהיה חולים המופנים על ידי רופאים, מתקני בריאות ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות. מרבית החולים הללו יכוסו על ידי מדיקייר, כאשר חלק קטן יותר מבוטח על ידי קנזס מדיקייד או מובילי ביטוח פרטיים אחרים.

תחרות

גורם המפתח הנחשב הן על ידי הצרכנים והן על ידי אנשי המקצוע המפנים בעת רכישת שירותי בריאות ביתיים הוא אמון במוניטין המקצועי, אמינותם ואיכות השירותים הניתנים על ידי הסוכנות לבריאות הבית.

למה אנחנו?

שירותי הבריאות וויטלנד שואפים להציע שירותי בריאות מעולים ובמחיר סביר ושירותים חברתיים מבוססי קהילה לאנשים פרטיים ומשפחות בדרום מזרח קנזס.

ציפיות – תחזית

אנו צופים צמיחה ומכירות שנתיות כולל באופן שמרני מאוד, עם הוצאות צפויות גבוהות. עלות המכירה שלנו נמוכה יחסית, מכיוון שמדובר בסוכנות שירות והעלויות העיקריות הכרוכות במתן השירותים הן הקשורות לשכר עבודה. עלויות המכירה משקפות את עלות החזר קילומטראז לעובדים מכיוון שהשירותים שאנו מספקים הם ביתיים וקהילתיים ודורשים נסיעה למיקומי שירות וממנה.

נדרש מימון

נשתמש בהלוואה של  70,000 $: 50,000 $ לחמש שנים ו 20,000 $ במזומן

בעיה ופתרון – בעיה ששווה לפתור

יש צורך משמעותי בשירותי בריאות ביתיים איכותיים ובשירותים חברתיים באזור זה ואנו מאמינים כי על ידי העסקת צוותים מוכשרים ומשכילים ומספקים להם ניהול מסודר ומגיב, אנו יכולים להפוך לסוכנות הבריאות / שירותי הרווחה הביתית הנבחרת. בדרום מזרח קנזס.

הפיתרון שלנו

שירותי הבריאות וויטלנד שואפים להציע שירותי בריאות מעולים ובמחיר סביר ושירותים חברתיים מבוססי קהילה לאנשים פרטיים ומשפחות בדרום מזרח קנזס.

מטרתנו להעסיק אנשים מוכשרים, אכפתיים ומאומנים היטב, המגיבים לצרכי המטופלים שלנו, משפחותיהם והקהילות שאנו משרתים. כל איש צוות יעמוד בדרישות החינוך וההכשרה של מדינת קנזס עבור השירותים שהם מספקים. אנו מעודדים ותומכים בהמשך השכלה של כל נותן שירות. בתורו, הסוכנות שלנו תעניק לצוות פיצויים תחרותיים, סביבת עבודה מזמינה וניהול והכוונה בקיאים ואמינים.

שוק היעד – גודל שוק ופלחים
נתח שוק

בסיס האוכלוסייה בדרום-מזרח קנזס מזדקן, ויותר אנשים בוחרים לשהות בבתיהם יותר ולחזור לביתם לאחר האשפוז, במקום להמשיך לבית אבות. פלח השוק העיקרי שלנו כולל את המטופלים – בדרך כלל בטווח גילאים מבוגר – הזקוקים לשירותי בריאות על ידי צוות אחיות ביתי. חולים אלה עשויים להזדקק גם לשירותי בריאות ביתיים אחרים, כגון עבודה סוציאלית, על מנת לגשת למשאבים קהילתיים הדרושים.

השוק המשני שלנו יהיה אותם אנשים שנפגעו בגוף וזקוקים לשירותי ניהול תיקים בכדי לסייע להם בטיפול בנושאים רפואיים, פיננסיים ותעסוקתיים.

רוצים ללמוד עוד על הדרך הנכונה לבניית תוכנית עסקית לעסק שלכם?

היכנסו למדריך בניית תוכנית עסקית ←

שוק היעד

מכיוון שהסוכנות שלנו מתמחה בשירותי בריאות ביתיים ובשירותים חברתיים מבוססי קהילה, אנו נתמקד בפלחי שוק שבהם אנו יודעים שהשירותים שלנו נחוצים ביותר. התמקדות בפלחי שוק הדורשים שירותים ביתיים בלבד תפחית במידה ניכרת את התקורה, מכיוון שלא יידרש שטח משרדים נוסף.

תחרות – חלופות 

גורם המפתח הנחשב הן על ידי הצרכנים והן על ידי אנשי המקצוע המפנים בעת רכישת שירותי בריאות ביתיים הוא אמון במוניטין המקצועי, אמינותם ואיכות השירותים הניתנים על ידי הסוכנות לבריאות הבית.

תמחור שירותי בריאות ביתיים בדרך כלל אינו משפיע על בחירות הצרכנים, מכיוון שרוב שירותי הבריאות הביתיים מוחזרים על ידי חברות ביטוח רפואיות, מדיקייד וחברות ביטוח פרטיות, ושיעורי ההחזר נקבעים על ידי אותם גורמים. תמחור שירותי ניהול תיקי נזקי גוף הוא גורם חשוב יותר, מכיוון ששירותים אלה משולמים לפי משא ומתן על בסיס מקרה לגופו בתעריף שעתי. בעת תמחור שירותי ניהול תיק נזקי גוף אנו נסביר ללקוח שאנו מעריכים את מספר השעות הכולל הדרוש להשלמת השירותים באופן חופשי, במקום להציע מחיר נמוך ואז לחרוג ממחיר הצעת המחיר הכולל לשירותים.

צרכנים של שירותי שירותי בריאות ביתיים ושירותי ניהול נזקי גוף לעיתים רחוקות משווים בין נותני שירותים באופן ישיר. בדרך כלל הם ממלאים אחר המלצות מפה לאוזן, במיוחד כאשר המלצות אלה מגיעות מרופאיהם.

אולי המרכיב החשוב ביותר להערכת התחרות בתחומי בריאות הבית והשירותים החברתיים הוא כיצד לשכנע אנשי מקצוע אחרים להפנות שוב ושוב את לקוחותיהם לסוכנות שלנו לקבלת שירותים. מכיוון שהסוכנות שלנו מפגינה טיפול חולה יוצא מן הכלל, הסמכה נוכחית ורלוונטית של נותני שירותים, וארגון מקצועי וניהול עסקי, אנו מאמינים כי נוכל לתפוס את מרבית שוק השוק בתחום הטיפול בבית החולים ונפגעי גוף באזורנו המיועד.

היתרונות שלנו

שירותי הבריאות של ויטלנד יבלטו גם בשילובם של שירותים חברתיים מבוססי קהילה, כגון ניהול מקרי פגיעות אישיות, עם הטיפול הביתי המסורתי יותר שלנו. בסיס רחב יותר זה יאפשר לנו גישה לקהל לקוחות ובסיסי משלם נוספים, מה שיוסיף ליציבות הפיננסית שלנו. שילוב זה גם משאיר מקום לטווח הארוך להוספת שירותים חברתיים אחרים, כגון ייעוץ משפחתי, שירותי פסיכו-חינוך וניהול תיקים בבריאות הנפש.

מפתחות להצלחה

  • איכות המקצועית של השירותים המוצעים
  • אמינות – להיות זמין באמצעות תורנות ואיוש מספק
  • שיתוף פעולה יעיל עם אנשי מקצוע אחרים בקהילה (רופאים, בתי חולים וארגונים אחרים)

שיווק ומכירות – תכנית שיווק

שיווק העסק מוכוון השירות שלנו דורש יצירת מוניטין של מומחיות ומצוינות. זה מתחיל במגעים הידועים שלנו הנמצאים בעמדות להמליץ ​​עלינו ולהפנות אלינו, וממשיך במאמצים ארוכי טווח לפתח הכרה בקרב אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות והשירותים החברתיים.

אנו נפתח ונחזק מאגר של אנשי הקשר שלנו בתחום. גב 'ווקר כבר ידועה ברופאים, באחיות אחרות ובמתקני בתי חולים באזור השוק שלנו, ותפעל לקיים קשרים אלה לאורך כל תהליך ההקמה שלנו. ניצור קשרים ראשוניים בקהילה כאשר היא תקבע את היישות העסקית ואת מעמד הספק עם מדיקייר, מדיקייד, חברות ביטוח פרטיות ועורכי דין מקומיים. לאחר מכן היא תצטרף לגב 'ווקר במאמץ להציג את שירותי הבריאות וויטלנד בפני אנשי מקצוע באזור המהווים מקורות הפניה פוטנציאליים. התקשורת שלנו תהיה מקצועית, כמו גם כלי השיווק שלנו כמו חוברות, כרטיסי ביקור ופרסומות.

תוכנית מכירות

מכירות בעסק שלנו פירושה שירות איכותי של מטופלים ושביעות רצון מרבית מפניות וממתקני בריאות. זה עסק תמידי. לא מוכרים טיפול ביתי וניהול תיקים בנזקי גוף; אלא מוכרים טיפול מצוין, זמינות ויחסים בינאישיים יעילים.

בענף שירותים צמיחה יכולה להיות אובדן בקרת איכות, מה שמוביל לאי שביעות רצון הלקוחות. השירותים שאנו מספקים צריכים לשקף תמיד את משימת הפיקוח על הניהול. אנו רוצים שלקוחותינו יידעו כי איכות השירות שהם מקבלים תהיה מצוינת, ללא קשר לספק השירות האישי המבצע את השירות.

לכן נימנע מהפיתוי להרחיב את היקף השירותים שלנו מהר מדי. במקום זאת, אנו נתמקד בתשומת ליבנו המיידית בהפיכת השירותים שאנו מציעים באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. רק כאשר שירותים אלה מבוססים ומבוססים במצוינות, נשקול להרחיב את בסיס השירות שלנו.

מדדי מפתח – המדדים העיקריים שלנו הם:

  • 125 מטופלים בתחום הבריאות הביתית משרתים עד סוף השנה הראשונה.
  • 12 לקוחות לניהול מקרי נזקים אישיים המוגשים עד סוף השנה הראשונה.
  • מכירות ברוטו מכובדות עד סוף השנה הראשונה.
  • 80% מסקרי שביעות רצון הלקוחות חזרו המצביעים על שביעות רצון מהשירותים.
  • מספר תצוגות עמוד בפייסבוק וקישורי אתרים

הצוות שלנו

הצוות הראשוני של שירותי הבריאות של ויטלנד יורכב ממנהל אדמיניסטרטיבי אחד, מנהל קליני אחד, שלושה עובדים וסוכנות מוסמכת למילוי הצורך בפיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק ומטפלים בדיבור. בתחילה, שני המנהלים יספקו גם שירות ישיר. הנמכ"לית הינה עובדת סוציאלית מורשית ותספק את כל שירותי העבודה הסוציאלית בשלב ההקמה של העסק. היא גם תספק את כל ההנחיות הניהוליות ותבצע את מרבית הפונקציות הניהוליות בסיוע עוזר מנהלי. ישנה אחות מוסמכת ובעלת ניסיון כאחות מיומנת ומנהלת אחיות בסוכנות לבריאות ביתית. כמו כן, תספק שירותי סיעוד ישירים בשלבים הראשונים של העסק, וכן תפקח על צוות הסיעוד. ככל שהצורך בנותני שירות הולך וגדל, שני המנהלים יקבלו על עצמם תפקידים ראשיים בניהול ויאצילו שירות ישיר לעובדים.

לשירותי בריאות ויטלנד אין פערי הנהלה או כוח אדם שוטפים; התוכנית שלנו מספקת העסקת ספקי שירות רק לפי דרישת הצמיחה. תיאורי משרות נכתבו לכל משרה ואנחנו נפתח מדריך לעובדים לפני מועד ההתחלה שלנו.

מאמרים אחרונים

ניווט מהיר

תפריט נגישות